dilluns, 9 d’agost del 2010

Dolça solució

Ara ja sé com fer-ho perquè s'empassi un antibiòtic i no mori (jo) en l'intent. Res de trinxar-lo i barrejar-lo amb el menjar (que en fuig com de l'aigua, quan s'ho flaira!); res de ficar-li a la gola ben endins (l'escup com aquell qui res); res de fer-li empassar dissolt amb aigua en una xeringa (acabem renyides una bona estona).
Consell de veterinari que va com oli en un llum: aixafes l'antibiòtic ben aixafat (jo ho faig amb la mà de morter) i el barreges amb unes gotes de mel; ho poses en una cullereta i agafes la gata pels pèls del bescoll; aleshores li empastifes la pota amb l'antibiòtic barrejat amb la mel i, com que no s'ho pot treure només espolsant, comença a llepar i llepar i llepar i au, tot cap a dins en un tres i no res!
A aquells i aquelles que us trobeu amb una gata rebel (o gat, o gos, o el que sigui) a l'hora de prendre's segons què, us ho recomano. De debò.

12 comentaris:

Giorgio Grappa ha dit...

Ha ha ha ha! Això no és un veterinari: això és un psicòleg felí!

Pakiba ha dit...

Jo tenia un Caniche negre i ho feia igual pero amb sucre,ja sé que no era bó, però sí l'unica forma que l'hi empassés. Amb el animalets tens que empescarta las mil y una.

nimue ha dit...

ooh! quina bona idea! no ho hauria pensat mai!

neus ha dit...

abans deien 'mà de sant', ara haurem de dir 'pota de mel'! jeje
m'ho apunto per si mai ho he de menester :)

Montse ha dit...

Gràcieeeeeeeeeeeeeees!!!!! i mira que el meu fill és veterinari, que li endinya la xeringa coll avall i au! però a mi m'esgarrapa, em mossega (és un gat vellet, ja) i mai ningú m'havia donat una solució tan, però tan fàcil!!!!

:)

isnel ha dit...

Hola Giorgio!!! Primer t'he llegit sense les ulleres posades i m'ha semblat que deies un psicòleg "feliç". ;)
Una abraçadassa!

isnel ha dit...

Pakiba, el veterinari ja em va dir que "només" unes gotetes, per això del dolç. Però n'hi ha ben bé prou, amb unes gotetes. I la mel queda tan llefiscosa que no hi ha manera de treure-s'ho si no és llepant.
Un beset :)

isnel ha dit...

Va bé, nimue, i el gatet queda més content... ;)

isnel ha dit...

Apunta-t'ho, elur, creu-me.
Bones vacances!!! ;)

isnel ha dit...

A mi tampoc, arare!!! Mà de sant, que deia l'elur!
Un beset, guapíssima!

Ramon Aladern ha dit...

Ostres, mai no ho hagués dit. Això sí que és una bona solució. Me l'apunto per si un dia tinc un gat. ;)

isnel ha dit...

Ja veuràs com va bé, ramon, per si un dia tens un gat ;)